POJĎTE K NÁM PRACOVAT

NetRex nabízí řešení přesně podle vašich potřeb

Naše řešení je vhodné pro celou řadu oblastí a oborů. Prohlédněte si ukázky řešení v několika vybraných oborech.

Jednotlivé obory

01 Řešení pro maloobchod Zjistit více Zjistit více
02 Řešení pro stavby Zjistit více Zjistit více
03 Řešení pro městské policie a úřady Zjistit více Zjistit více
04 Řešení pro autoservisy, automyčky a parkoviště Zjistit více Zjistit více

 

05 Řešení pro kostely Zjistit více Zjistit více
06 Řešení pro školy Zjistit více Zjistit více
07 Řešení pro sportoviště Zjistit více Zjistit více
08 Řešení pro cestování a zážitky Zjistit více Zjistit více

Seznamte se s video cloudovou platformou NetRex

NetRex je cloudová platforma, která umožňuje vzdálenou správu kamer a dalších síťových prvků. Umožňuje přímé propojení s IP kamerami značky AXIS bez složité konfigurace. Naleznete v ní na jednom místě všechny vámi využívané služby.

Služby

01 NetRex Monitor Zjistit více Zjistit více
02 NetRex Retail Analytics Zjistit více Zjistit více
03 NetRex Streamer Zjistit více Zjistit více
04 NetRex Panomax Zjistit více Zjistit více
05 NetRex LPR Zjistit více Zjistit více
06 NetRex TimeLapse Zjistit více Zjistit více

Hardware

01 IP kamery Zjistit více Zjistit více
02 NetRex Box Zjistit více Zjistit více
03 NetRex Mobilní rozvaděč Zjistit více Zjistit více
04 NetRex Dohledová stanice Zjistit více Zjistit více
Časté dotazy Zjistit více Zjistit více
Nápověda Zjistit více Zjistit více
Webináře a video návody Zjistit více Zjistit více
NetRex a GDPR Zjistit více Zjistit více
Představení Zjistit více Zjistit více
Reference Zjistit více Zjistit více
Kariéra Zjistit více Zjistit více
Tiskové centrum Zjistit více Zjistit více
Partnerství Zjistit více Zjistit více
Ke stažení Zjistit více Zjistit více

14. 9. 2022

Nízké tržby? Vyzrajte na ně pomocí konverzního poměru

Každý, kdo se věnuje maloobchodnímu podnikání, se už na vlastní kůži přesvědčil o tom, že víc lidí v prodejně nutně neznamená vyšší tržby. Jak tedy dosáhnout toho, že se návštěvník promění v kupujícího? Tady vstupuje na scénu konverzní poměr.

Co je konverzní poměr?

V žargonu internetového marketingu se konverzní poměr definuje jako statistická pravděpodobnost, že návštěvník stránek vykoná provozovatelem kýženou akci. Jde o jednu z nejdůležitějších metrik e-commerce, protože názorně ukazuje, zda zvolený obchodní model funguje.

Když konverzní poměr přeneseme do maloobchodního světa, dozvíme se z něj, kolik procent návštěvníků prodejny si v ní něco koupí. Zároveň jde o spolehlivý údaj k porovnávání mezi jednotlivými prodejnami, protože na rozdíl od čistého počtu návštěvníků konverzní poměr neovlivňují lokalita, denní doba a podobné faktory.

Výpočet je snadný

Konverzní poměr získáte, když počet uskutečněných transakcí vydělíte počtem návštěvníků a vynásobíte 100:

Výpočet konverzního poměru

V praxi to znamená, že pokud vaši prodejnu navštíví 150 lidí, ale jen 15 z nich si něco koupí, váš konverzní poměr je 10 %. Podle Retail TouchPoints se průměrný konverzní poměr pro maloobchodní prodejny pohybuje mezi 20 % a 40 %, v tomto hypotetickém případě by tedy bylo třeba konverzní poměr navýšit.

Data k výpočtu konverzního poměru získáte snadno pomocí dohledových kamer AXIS a službě NetRex Retail Analytics. Modul Counter počítá návštěvníky s přesností až 95–99 %, zatímco modul CashDesk umožňuje propojení dohledového řešení s pokladním systémem a monitorování tržeb. Díky přehlednému analytickému panelu tak můžete konverzní poměr nejen v reálném čase sledovat, ale i snadno porovnat napříč jednotlivými prodejnami.

Zvýšení konverzního poměru vede k vyšším tržbám

Nejlepším „trikem“, jak rychle zvýšit konverzní poměr, je zaměřit se na zaměstnance. Dle případové studie z roku 2021 už jen pouhé každodenní ukazování konverzního poměru zaměstnancům pomohlo během 6 týdnů navýšit konverzní poměr o 4 %. Po dalších třech měsících, školeních prodeje a důsledné zpětné vazbě konverzní poměr vyrostl z 15 % na 21 %.

K lepším výsledkům rovněž pomáhá revize pracovních sil. Počítání návštěvníků vám přesně řekne, kdy prodejnu navštěvuje nejvíc potenciálních zákazníků a kdy je naopak klid. Na základě toho můžete přesně rozplánovat směny, vyhnout zbytečně vysokým personálním nákladům a mít jistotu, že vaši zaměstnanci budou mít vždy čas na aktivní prodej.

Přehled návštěvnosti na pobočkách v dohledové platformě NetRex

Potřebujete pomoct implementovat analytické nástroje a obohatit tak svůj dohledový systém?
Dejte nám vědět na telefonním čísle +420 226 258 021 či e-mailu info@netrex.cz.

Podobné články

Jediná kamera vám zajistí zároveň dohled, počítání návštěvníků i kolemjdoucích. A to vše včetně záznamů a analytických dat. Jak to funguje?   Díky...

Zobrazit

Jedna kamera zvládne profi online přenosy Basketbal má v Opavě již dlouholetou tradici. Organizovaně se zde hraje již skoro 80 let a v posledních mnoha...

Zobrazit

NetRex pokračuje v inovacích! Spustili jsme nové Nahrávky služby NetRex Monitor. Od července se Nahrávky mohou pochlubit přepracovaným uživatelským rozhraním, novými funkcemi a významným...

Zobrazit

Jednou za čas vytáhnout pozdě roletu obchodu se nezdá jako zásadní prohřešek, nakonec co je takových deset minut? Všichni jsme přece jen...

Zobrazit