Časté dotazy

S čím vám můžeme pomoci?

ico_obecne

Obecné

Co je NetRex? NetRex je robustní aplikační platforma, která poskytuje řadu propracovaných cloudových služeb. NetRex bourá základní nákladové a konfigurační překážky v nasazení nejnovějších digitálních kamerových systémů zejména v malých i středně velkých podnicích. Díky NetRex službám máte možnost získat špičkový kamerový dohled, počítání či analýzy chování zákazníků nebo snadný živý přenos na Internet za zlomek skutečných pořizovacích nákladů.

V jakých jazycích jsou NetRex služby dostupné? Webové i mobilní rozhraní požívané pro přístup k NetRex službám je nyní dostupné v těchto jazycích: Čeština, Angličtina, Polština

Jak si mohu koupit NetRex služby? Kontaktujte nás a my vás spojíme s naším nejbližším místním partnerem. Ten je připraven odpovědět na jakékoliv dotazy ohledně nákupu a pomůže vám s instalací systému.

Jak se mohu stát NetRex partnerem? Získejte více informací o partnerství a kontaktujte nás. Brzy se s vámi spojíme.

ico_bezpecnost

Bezpečnost

Jak NetRex zajistí nepřetržitý přístup k mým službám? Společnost NetRex disponuje výkonnými servery, které jsou provozovány dle posledních průmyslových a bezpečnostních standardů. Díky propracovaným kontrolním nástrojům a zálohám vám můžeme zaručit dostupnost v 99% času.

Jakým způsobem NetRex zajišťuje bezpečnost mých dat v datovém centru? Odborníci společnosti NetRex se pravidelně věnují ověřování bezpečnostních kontrol i procesů centrální platformy. Využívaná datová centra jsou navržena pro nepřetržitý provoz a využívají řadu bezpečnostních ochran. Od řízeného přístupu omezeného počtu zaměstnanců až po ochranu proti výpadkům elektrického i datového napájení.

Jakým způsobem jsou chráněna má data proti odcizení? NetRex věnuje maximální péči o vaše data. Samozřejmostí je ochrana veškeré komunikace pomocí 256-bitového SSL šifrování i požadavek na zadání hesla při přístupu do jakéhokoliv účtu. Tím je zajištěn přístup pouze autorizovaným uživatelům systému.

Je zajištěno soukromí mých dat? Zaměstnanci naší společnosti nebo zaměstnanci našich partnerů mohou mít přístup k vaším datům pouze v případě, že jim k tomu dáte souhlas v případě servisních požadavků nebo žádosti o dodatečnou konfiguraci systému.

ico_sprava_uctu

Správa účtu

Kdo je zodpovědný za úhradu služeb? Za úhradu služeb NetRex je vždy zodpovědný majitel příslušného účtu. Částky za služby NetRex jsou hrazeny výhradně společnosti NetRex s.r.o. Případné servisní nebo konfigurační požadavky mohou být účtovány vaším lokálním partnerem.

Je možné aktivovat další uživatelské přístupy k účtu? Ano. Ke každému hlavnímu účtu je možné definovat až 50 podřízených účtů s různým oprávněním k funkcím a částem systému.

Mohu v rámci účtu kombinovat různé úrovně poskytovaných služeb? Ano. Každá kamera v rámci hlavního účtu může mít nastavenu různou úroveň služeb. Například je možné kombinovat dohledové kamery se službou NetRex Monitor Basic a NetRex Monitor Premium.

Mohu měnit úrovně poskytovaných služeb? Ano. Pro upgrade služeb nás prosím kontaktujte.

Jak mohu zrušit poskytované služby? V případě požadavku na zrušení služeb kontaktujte přímo společnost NetRex s.r.o.

ico_pouziti_systemu

Použití systému

Kde mohu najít další informace o obsluze systému? Navštivte stránku našeho výukového centra, kde naleznete řadu video návodů, technických příruček a tipů pro obsluhu NetRex systému.

Kolik kamer může být připojeno k NetRex platformě v rámci jednoho účtu? V rámci hlavního účtu může být k centrální NetRex platformě připojen neomezený počet kamer.

Jaké IP kamery podporují NetRex služby? Služby NetRex podporují výhradně IP kamery společnosti Axis Communications AB. Více informací naleznete na stránce o IP kamerách.

Podporuje NetRex analogové kamery? Ano. Analogové kamery je možné připojit pomocí vybraných modelů IP video enkódérů společnosti Axis Communications. Pro více informací nás kontaktujte.

Jakou šířku datového pásma využívají služby NetRex? Potřebná šířka datového pásma závisí na několika zásadních faktorech. Ovlivňuje ji zejména rozlišení přenášeného videa, snímkovací frekvence a parametry nastaveného nahrávání. Odhad potřebné šířky pásma lze provést pomocí nástroje Design Tool od společnosti Axis Communications AB.

Mohu nějak ověřit rychlost svého internetového připojení? Pro ověření rychlosti existuje řada on-line služeb. Doporučujeme využít například speedtest.net. Ujistěte se, že jste ve stejné síti jako vaše kamery. Sledujte zejména parametry UPLOAD a PING.

Je možné ukládat nahrávky do mého počítače? Ano. Uživatel s příslušným oprávněním může stáhnout libovolnou nahrávku do svého počítače.

K čemu a proč využít lokální záznamové zařízení? Nasazení lokálního úložiště nebo využití SD karty umístěné přímo v kameře přináší několik nesporných výhod. Jednou z nich je možnost ukládání videa v maximální kvalitě, která by neúměrně zatěžovala datové připojení v dané lokalitě. Zároveň zajistí ukládání záznamu v okamžicích, kdy je připojení k Internetu nedostupné nebo nestabilní.

Co nastane v případě výpadku Internetu v mé lokalitě? V případě nedostupného internetového spojení není NetRex platforma schopna zpřístupnit živý pohled z kamer v daném místě a zajistit nahrávání na vzdálené servery. Nicméně lokální ukládání záznamu na SD karty či NetRex Box je v tomto případě stále funkční.

Je možný přístup k NetRex službám přes mobilní zařízení? Ano. K dispozici jsou aktuálně mobilní aplikace pro systémy Android a iOS.